Rekruttering – Skal du sætte det rigtige hold?

Rekruttering – Skal du sætte det rigtige hold?

Har du sat det rette hold, eller betaler du prisen for fejlrekrutteringen?

Et rekrutteringsforløb kan se vidt forskellig ud alt efter jeres behov og øsnker, og derfor skal hjælpen tilpasses jeres behov. Herudner er et eksempel på, hvordan et rekrutteringsforløb med os kan se ud. 

Billede af en gruppe mennesker, der sidder om et bord med deres computere. To af dem giver hinanden hånden.

Eksempel på proces med rekrutteringsforløb med IMPAQ

 

FASE 1

Procesafklaring og indledende interview mellem vært og IMPAQ konsulent

FASE 2

Situations- & behovsafdækning. Kulturanalyse og kortlægning af ideal kandidaten

FASE 3

Udarbejdelse af stillingsopslag og medieplan

FASE 4

Eventuel search proces. Kandidatudvælgelse og kontakt til kandidater

FASE 5

Personlighedstest og interview. Testfeedback og samtale v. IMPAQ konsulent

FASE 6

Strukturerede samtalerunder med udgangspunkt i en case

FASE 7

Endelig udvælgelse af kandidat

FASE 8

Evaluering af proces & evt. aftale om onboardingproces

Det rette match mellem kandidat og virksomhed

Vi gør i vores forløb også brug af forskellige videnskabelig funderede testværktøj, som er med til at beskrive styrker og udviklingspunkter hos kandidaten.

Kombineret med inspirationen fra Lencioni, giver dette et unikt udgangspunkt for at sikre det rette match mellem kandidat og virksomhedskultur.

Kontakt

Hvis I er interesseret i at høre nærmere omkring, hvordan et rekrutteringsforløb kunne skræddersyes jeres ønsker og behov, så kontakt os gerne for en uforpligtende snak.

 

I IMPAQ brænder vi for

– Vi tror på, at organisationers evne til at lykkes afhænger af modigt samarbejde, modige team og modige individer præget af åbenhed og selvværd.

– Vi tror på, at kultur i organisationer er altafgørende ift. organisationens evne til at gro og præstere.

– Vi brænder for at udvikle organisationer igennem udvikling af modige ledere, team og medarbejdere.

– Vores vision er at øge graden af psykologisk sikkerhed og mod i organisationer og minimere tendensen til ”impression management”– at man spilder tid og ressourcer på at skjule sine svagheder, usikkerheder, tvivl og fejl.

Hvad kan vi gøre for dig?

Hvad kan vi gøre for dig?